(:

23. augusta 2013

Keď zomrieš... budeš mŕtvy

Nemôžem večer spať, pretože veľa rozmýšľam. Cez deň nemôžem rozmýšľať, pretože som príliš pri zmysloch. Ťažko sa nezainteresovaným predstavuje peklo tohto "perpetummobile" kolotočíka... Ale iné som chcela.
A zabudla, keďže som nad tým rozmýšľala v noci.
Tak si vymyslím nové, improvizácia je predsa v podstate odbor môjho nenúteného štúdia.
Rozmýšľam, čo sa vlastne stalo od toho 19. mája. Nič? Ale nie, našťastie, inak by som asi už dávno vypila špinavú vodu z maľovania. Ale nezabila by som sa, na to mám rebríček  pro a proti, ktorý jednoducho nepustí.

Za odchod zo špinavej stoky:
- vlastne ani neviem

Proti ceste do neba:
+ nevyskúšala by som... fakt veľa vecí
+ nemohla by som sa vrátiť do Amsterdamu (na zmrzku, logicky)
+ nenaučila by som sa bubnovať
+ a zomrela ako panna (niečo desivé muselo byť na konci)

Tak tak. A čo sa stalo? To be continued.


(tiež chcem vedieť, prečo chcem zimu, ale vadí mi, že je zimné leto)

6 komentárov:

  1. neviem síce o čom píšeš, ale tie fakty ma pobavili, najmä to, že desivé na koniec. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fotkaa aká zlá. /mrazivá. zimná. umrznutá. desivá!/ a až zimomriavky z nej mám :D
    ale text sa dobre čítal :)
    (pozn. lampióny neviem odkiaľ. ale solárne sú. a su skvelé. ale tu som našla http://www.zlacnene.sk/detail/solarne-lampiony-s-led-638897/ niečo také:) )

    www.em-petrik.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :D ty tvoje pro a proti jsou fakt super
    ta fotka je tvoje? prosím, řekni, že ne, je úplně dokonalá!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. poteším ťa, zamrútim sa, ale nie, nie je, avšak ak by som vyriešila problém menom Ako schovať sve osoby za veľmi tenký strom, pokúsila by som sa v zime o vlastnú interpretáciu rozhodne :D

      Odstrániť
    2. určitě to zkus! nejsou tam přece těla, jenom ruce:))

      Odstrániť
    3. no veď práve, že sú tam len ruky, neviem, ako mohli tie telá za ten strom schovať... :)

      Odstrániť