(:

19. mája 2013

Enjoyujem




A je to tu. Vlastne bolo. Deň, ktorý o pár rokov budem nenávidieť, preklínať, nepriznávať sa k nemu... Ale zatiaľ mám vrásky len od smiechu, takže... čo si priať?
Možno vkus? Možno čas? Možno lieky na lenivosť... A možno len byť neviditeľná a môcť sa na toto všetko vykakať krásne zatočeným neviditeľným hovienkom. 
 Možno gumu na moje mladšie ja? Áno, to by ma potešilo najviac. Nejde o to, že som občas bola sprostá, nudná, mimo a nevhodná, len ma znepokojuje to zistenie, že ak by som niekedy stretla moje mladšie ja, tak by som mu s najväčšou pravdepodobnosťou priviazala balvan o nohu a hodila ho do najbližšej "čistej" rieky. Ale koniec koncov, dá sa aj s týmto žiť, len je to trochu ťažšie.




Ale... kresliť v skicári bolo aj je ťažké! Hlavne, ak máte 9. Rokov.



A ešte ten najkrajší darček venovaný s prianím: 
,,Tak... zjedz tie piškóty." (ktoré som si sama kúpila...)



4 komentáre:

  1. ďakujem za moc krásny komentár u mňa na blogu. Čaj sme kúpili v tescu (čomu sa aj sama čudujem) mali aj ten biely čaj s čučoriedkou myslím, no nejak extra ma nelákal, a tento som častokrát videla na blogoch tak som si zobrala práve ten. a ak si kúpiš tento, myslím, že neoľutuješ. je geniálny.. a nehorázne tam cítiť med, :) zamiluješ si ho:)
    dedukujem z toho článku, že máš narodky? :) všetko naj:) a prajem krajšie časy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja by som moje mladšie aj pohladkala a pochválila a podporila. tak.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moje mladšie ja bolo suuuupeeeer.
    Hépy bŕzdej tú jú.
    Aj keď neskoro.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Každý jsme byli nějací. Někdy bych se pochválila, že jsem našim nedělala žádné průsery a někdy bych se vyliskala za to, jak blbá jsem byla. :D:D

    Jinak klidně si něco takového kup, je to jak dělané na party. Tuhle hlavu dostal kamarád od své sestry k narozeninám, takže je to dárek a za to ty peníze stojí utratit. :)

    OdpovedaťOdstrániť