(:

12. mája 2013

Diera z ktorej pochádzaš

*tak trochu mám zas chuť na výlet a tiež tak trochu začínam počúvať divnú hudbu*

Nie, nechcem byť nechutná (akože k názvu), úchylná ani iné pochvaly. Proste len... výlet, počasie, kvietočky a túžba byť tiež jeden z tých "photograph-erov", ktorých je teraz, ako keby sa to tu hnojilo stupiditou.... Ale nie, česť im, samozrejme (:


Fascinácia/retardácia fotenia čerešní, stromov a dedkových nôh skrytých za trávou... 






*pozor na tú seksy kadibudku tam v pozadí...*

5 komentárov:

  1. prvý raz v živote som nebola lenivá pustiť si pesničku a skvelá je. kvety sú teraz na všetkých fotkách, mne sa páči to drevo.^^

    OdpovedaťOdstrániť
  2. milujem majestic pesničky a táto je tiež skvelá. podobné chute mám inak aj ja ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aké nohy? ja tam nevidím žiadne nohy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta písnička! Obyčejně si je nepouštím, ale tahle mě vážně zaujala a je moc pěkná:)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť