(:

4. mája 2013

If you think... don´t make it again

Je naprd, keď....
..vás všetko nudí
...prehrávame hokej
....tak strašne chcete, aby sme vyhrali
......nič vám nejde
........myslíte si, že vám to ide, len si to nechcete priznať
..........chcete, aby to priznal niekto, kto to neprizná
............fakt nechutne sa neviete rozhodnúť, čo so sebou
..............fakt nechutne chcete, aby rozhodol niekto iný
................fakt sa vám nechce niekoho takého si poskladať z hliny
...................usmievate sa, keď sa usmievať nemáte
.....................bojíte sa, že raz vám dojdu bodky
.......................máte chuť ísť radšej do liečebne ako do školy
.........................fakt nechápete, čo robíte, keď nič nerobíte....

moja voľná a stará interpretácia "Wuthering Heights" - aktuálne najvhodnejšia destinácia na výlet


8 komentárov:

  1. .............ale ta "interpretácia" je skvělá! Moc krásně kreslíš.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prvý styk s uhľami, je tam poznať to nadšenie, to bude tým, každopádne ďakujem (:

      Odstrániť
  2. okno úplne vpravo je to nešťastné? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neviem, možno, že sa tak cíti, momentálne nemám chuť sa doňho vžívať :D

      Odstrániť
  3. ideš maturovať? ja som sa takto debilne cítila pred rokom v akademickom týždni a pred prijímačkami na výšku..:P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nejdem maturovať, bohuvďaka to mám ešte ďaleko, vtedy som tuším len spojila priveľkú guču "negatívnovplývavých" faktorov do jedného vybodkovaného článku. závisť patrí flegmatikom

      Odstrániť
  4. zvláštne, nikdy si mi neprišla ako fanúšička hokeja :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zvláštne, nikdy som si nevšimla, že poznám niekoho s menom Anonymný ;)

      Odstrániť