(:

26. augusta 2013

Čo som stihla od 19. mája

A pretože mám naozajstne nutkavú potrebu zhrnúť svoj skvelý život... Tak to aj urobím.
A.K.A. najdlhší článok v histórií.

(bez pesníčky to nie je ono: The 1975 - Sex )

Ako som už vravela, melancholicky a trochu pterodaktylsky som oslávila 16-ste narodeniny.

If you have a dream about you’re pterodaktyl, follow that dream! Pamätná veta.


Bola v Trenčíne na Noci múzeí, kde som chcela založiť vlastnú domácu výrobu dlaždíc a nechcela, aby ma matka strápnila pred celým hradom. Obidve túžby zostali nenaplnené.



Následne som sa zbirmovkovala (aleluja, zomriem svätá) a zabsolvovala z ničoho na koncerte spolu s Romanom a dvomi púpavami mojimi srdcovými.

(krásne stonky majú)


Upiekla neforemný vegetariánsky hamburger, ktorý som z trucu poctivo aj zjedla, a vykastrovala pár cesnakov. Smrť ich nenarodeným deťom.



Vyrobila za spolupráce mojej S. dva celkom nenositeľné, ale i tak jednotku prinášajúce modely, recyklovaného oblečenia. Prirodzené modelkovské ksichty som radšej neukázala, lebo by ma ešte profesionálky znenávideli.



Skamošila sa na exkurzií v Topoľčiankach s jedinou neprírodnou a neživou vecou – kamenným levom. Áno, strašne milujem rastlinky a prírodu, strašne...



Bola na dovolenke, čo preskočím, keďže je to nadlho.
Prežila si prvý tábor v živote, na ktorý hádam tak skoro nezabudnem z dôvodov, ktoré sú také hlúpe, že by som sa s nimi nepriznala ani neznámemu opitému či mŕtvemu bezdomovcovi z Aljašky.


A potom len fotila a nefotila, chodila a sedela, kupovala a nudila sa, veľa žrala a hladovala. Proste bežná prázdninová nuda.

Neviem síce presne prečo, ale tieto prázdniny by nemuseli nikdy skončiť. A možno viem, stal sa cez ne zo mňa iný človek, taký, ktorého mám radšej, možno až nezdravo.

Ten divný pocit mať tu samu seba ma opantáva a opantáva....
Dodatok 2, odstavec 10: Priateľka má za chvíľu meniny, jej heslo je: Fuck everything, má vlasy na chalana a nekonečne milujem jej správne rebelské názory na veci. Návrhy na darček?

2 komentáre:

  1. sestra má desivo podobný popis ako tvoja kamoška ;D na narodky dostala odomňa čierne podkolienky a nakreslila som na ne biele kostričky...potešila sa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. každou minútou mám silnejší pocit, že tej mojej by stačil Jack ku šťastiu, ale... ďakujem za radu :D

      Odstrániť